RU KZ

"Болашақ" желілік қауымдастығы аясында аудандық семинар

Абай облысы білім басқармасы Аягөз аудандық білім бөлімінің

«Тарбағатай жалпы орта білім беретін мектебі» КММ-де  

«Болашақ» желілік қауымдастығы аясында өткізілген

аудандық семинар жұмысына қорытынды  есеп

 

10  наурыз 2023жылы  «Тарбағатай жалпы орта білім беретін мектебі» КММ-де 

«Болашақ» желілік қауымдастығы аясында аудандық семинар болып өтті.

Тақырыбы: 

«Ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды оқыту   жолдарының  тиімділігі»  

Семинардың мақсаты: 

Мектепте ерекше білім алуды қажет    ететін оқушыларға қолдау (көмек) көрсетуді  ұйымдастыру. Ерекше оқытуды қажет ететін   балаларды саралау және дараландырып оқыту  арқылы әрбір білім алушының қажеттіліктері мен ерекшеліктерін ескере отырып, сапалы білім алуына, қабілеттерін дамытуға жағдай жасау.

Міндеттер: 

-Ерекше оқытуды қажет ететін оқушылардың  білімді меңгеруіне қолайлы жағдай жасау негізінде білім алушыны кез-келген оқу әрекетіне қосу

-Әрбір білім алушының жеке ерекшеліктерін ескере отырып, жұмыс істеудің оңтайлы  жолын табуға көмектесу. 

- Оқушының  білім алуға, оқуға деген құштарлығын арттыру.

Күтілетін нәтиже: 

- Ерекше білім беруді қажет ететін балаларды саралап оқытуды жүзеге асыруда танымдық қажеттіліктері, жеке ерекшеліктері ескеріледі 

- Білім алушылардың бойында оқуға құштарлық пен білім алуға деген ұмтылысы қалыптасады.

Семинардың бағдарламасы

І. Ұйымдастыру шаралары

Қонақтарды қарсы алу, психологиялық тренинг,

таныстырылым.

08.30-09.30

Мектеп әкімшілігі

ІІ.Ерекше білім беру қажеттілігі бар   балаларды оқытудың тиімділігі

 

Пәні, сыныбы, тақырыбы

Уақыты

Мұғалімнің аты-жөні

 

1

Ана тілі  /1«А»сынып / «Нанды қадірлейік»

9.40-10.25

Майжанова Г. М             «жоғары санатты»

2

Орыс тілі мен әдебиеті /7«А» сынып /                          М.Кабанбаев «Арстан, я и виолончель»

9.40-10.25

Озибаева М. К          «жоғары санатты»

3

Дүниетану  /2 «Б» сынып / «Бабаларымыздың  жылқы       түлігін қолға үйретуі»

10.40-11.25

Майкенова К. Ж       «педагог-сарапшы»

4

«Ерекше білім берудегі бірлескен жұмыс»                         ДОІЖО,  педагог-психолог, әлеуметік -педагог

10.40-11.25

Карденова Т.С,

Акирова К.Ж                  

Мусаева А.Ы

5

«Оқуға құштар мектеп» жобасы. Кітапханалық сағат                                                   / Бастауыш  сынып/ «Батырлар жыры- ұрпаққа   өнеге»

11.30-12.00

Омаргазина Ш.Ы

Шалова Г.Б

7

Кері байланыс

 

12.05-12.30

ДОІЖО: Карденова Т С                ДТІЖО: Шомшекова Ж 

Семинар  «Аягөз қалалық №5  орта  білім беретін мектебі» КММ-нің «Тарбағатай жалпы орта білім беретін мектебі» КММ-мен, «Аягөз қалалық №4 орта  білім беретін мектебі» КММ-мен бірлескен «Болашақ» желілік қауымдастығының жылдық жоспары аясында өткізілді.

 Пән мұғалімдері семинарда «Ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды оқыту жолдарының    

 тиімділігі» тақырыбына сай 1«А»,2«А»,7«А»кл. ашық сабақтар өткізілді.

Семинар жоспары бойынша мектеп психологы Акирова Кундуз Женисовна келген қонақтармен  психологиялық ахуал қалыптастырды. Семинардың кіріспе бөлімінде мектеп директоры Отангуль Бейсековна семинарға келген ұстаздарға тілегін білдіріп, мектеп ұжымына сәттілік тіледі. Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары Турсынай Сериккановна семинар бағдарламасымен таныстырды.

 

Семинар бағдарламасына сай Майжанова Гульназ Маликовна 1«А» сыныбында           Ана тілінен  «Нанды қадірлейік» тақырыбында ашық сабақ өткізді.Сабақ барысында оқушылар  «Жұлдызың жарқырасын» әдісі бойынша топтарға бөлініп, «Көңіл-күй « әдісі арқылы оқушыларға психологиялық ахуал туғызды. Сабақа барысында оқушыларға топтық, жұптық, жекелей жұмыстар әртүрлі әдіс-тәсілдер қолдану арқылы жүргізілді. «Ноутбук» әдісімен  өткен сабақтағы білімдерін пысықтады.  Жаңа сабақтың тақырыбын «Жұмыртқа аршу» әдісі арқылы ашып, «Түсініп оқу лентасы» әдісімен жұптасып оқу жүзеге асырылды. Сабақ барысында саралап оқыту арқылы ерекше білім беру қажеттілігі бар оқушымен жұмыс түрлері жүйелі жүргізілілді.Оқушылардың алған білімдері «Пицца жасау» әдісі арқылы бекітілді. Сабақ қызықты да тартымды өтіп, мақсатына жетті. 

Майкенова Куралай  Жуматаевна дүниетану пәнінен  2 «Б» сыныбында «Бабаларымыздың жылқы    түлігін қолға үйретуі» тақырыбында  ашық сабақ өткізді. Сабақтың ұйымдастыру кезеңінде «Нейрожаттығу» арқылы психологиялық ахуал туғызды.Сабақ барысында халқымыздың ұлтттық ойын түрлерінен сайыс  ұйымдастыра отырып, оқушылардың сабаққа деген қызығушылын арттыра білді. Үй тапсырмасы «Теңге ілу» әдісі арқылы  сұралды. Жұмбақ жасыру арқылы жаңа сабақтың тақырыбы  анықталды. «Ақ сүйек»  ойыны арқылы топтық жұмыс, «Алтын қабақ» әдісі арқылы  жұптық жұмыс ұйымдастырылды. «Атпен шауып келеміз» әдісі арқылы ерекше білім беру қажеттілігі бар оқушымен жұмыс жүргізілді.Артикулияциялық жаттығу жасалды. Сабақ барысында түрлі әдіс-тәсілдерді тиімді қолдана отырып, ұлтттық дәстүрмен байланыстыру арқылы сабақ мақсатына жетті.


Орыс тілі мен әдебиеті   пәніне 7«А» сыныбында М.Кабанбаев «Арстан, я и виолончель» тақырыбында Озибаева Мейрамгуль Кунанбаевна ашық сабақ өткізді. «Сиқырлы қорап» әдісі арқылы оқушыларда психологиялық ахуал орнатты. «Ноталар» мен» «Музыкалық аспаптар» тобына бөлді. «Көңілді ноталар» бейне материалын көре арқылы, оқушылар өз көңіл-күйлерін, алған әсерлерін жеткізді.  «Джигсо», «Тарихи карта арқылы оқушылармен қызықты жұмыстар жүргізілді. Сабақ барысында , даралап оқыту арқылы ерекше білім беру қажеттілігі бар оқушылармен жұмыс түрлері жүйелі жүргізілілді. «Ротация» әдісі арқылы ЕБҚ оқушы көрші оқушы көмегімен  жұптық жұмыс жасады.Сабақ қызықты өтті, мақсатына жетті 

«Оқуға құштар мектеп» жобасы аясында іс-шара ұйымдастырылды. Мектеп кітапханашысы: Омаргазина Шынар Ыкыласовна мен бастауыш сынып мұғалімі: Шалова Гульнар Байдалиновнаның бастауыш  сынып оқушылары арасында «Батырлар жыры- ұрпаққа   өнеге»  тақырыбында кітапханалық сағат өткізді.2-3 сынып оқушылары  сахналық қойылым көрсетсе, 4 сынып оқушылары Батырлар жырынан үзінділерді жатқа айтты.Оқушылар өте белсенді түрде қатысып, өз өнерлерін ортаға салды.



 

«Ерекше білім берудегі бірлескен жұмыста» директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары Карденова Т  мектепте жүргізіліп отырған жұмыстар туралы айтып өтті. Денсаулық жағдайына байланысты барлығы 4оқушы ерекше білім беру қажеттілігі бар.1 оқушы 9сыныпта үйден оқытылады. 3оқушы мектепте 1,2,7 сыныптарда оқитыны жайында айтылды. Оқушылардың денсаулық жағдайларына тоқталып өтті. Педагог-психолог  Акирова К.Ж,әлеуметік -педагог  оқушылармен жүргізілген жұмыстарын  слайд арқылы көрсетті жасӘлеуметтік педагог  Мусаева А.И оқушылардың әлеуметтік , отбасылық карталары бойынша жасалған жұмыстарына тоқталды. Семинарға келген педагогтармен тренингтер өткізді. Топтық жұмыс ұйымдастырды.                               

Семинар соңында  директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары Карденова Т С семинарға қорытынды жасады. Аудандық оқу, ғылыми, ұйымдастырушылық , әдістемелік кабинет  әдіскері: Ахметова Салима Сериковна өткізілген ашық сабақтар мен іс-шараларға қорытынды талдау жасады. Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары: Шомшекова Жадыра Абдрахмановна  «Шаңырақ» әдісі арқылы кері байланыс жүргізді. Семинарға қатысушылар семинардан алған әсерлерімен бөлісіп, өз пікірлерін ортаға салды. Ұсыныстарын айтты. 

Аягозского районного отдела образования управления образования Абайской области В КГУ " Тарбагатайская средняя общеобразовательная школа»  Проведено в рамках сетевого сообщества» Болашак" итоговый отчет по работе районного семинара 10 марта 2023 года в КГУ " Тарбагатайская средняя общеобразовательная школа»  В рамках сетевой Ассоциации» Болашак " состоялся районный семинар. Тема: "Эффективность путей обучения детей с особыми образовательными потребностями» Цель семинара: Организация оказания поддержки (помощи) учащимся, нуждающимся в особом образовании в школе. Создание условий для получения качественного образования, развития способностей с учетом потребностей и особенностей каждого обучающегося путем дифференциации и индивидуализации детей, нуждающихся в особом обучении. Обязанности: -Включение обучающегося в любую учебную деятельность на основе создания благоприятных условий для усвоения знаний учащимися, нуждающимися в особом обучении - Найти оптимальный способ работы с учетом индивидуальных особенностей каждого обучающегося 






Семинар проводился в рамках годового плана сетевой Ассоциации» Болашак «КГУ» Аягозская средняя общеобразовательная школа №5 «совместно с КГУ» Тарбагатайская средняя общеобразовательная школа«, КГУ» аягозская городская средняя общеобразовательная школа №4". Учителя-предметники на семинаре «пути обучения детей с особыми образовательными потребностями" эффективность "1«а»,2«А», 7" А " кл. были проведены открытые уроки. По плану семинара психолог школы Акирова Кундуз Женисовна сформировала психологический климат с посетителями. Во вступительной части семинара директор школы Отангуль Бейсековна пожелала учителям, пришедшим на семинар, успехов коллективу школы. Заместитель директора по учебной работе Турсынай Сериккановна ознакомила с программой семинара.


 


  • В соответствии с программой семинара Майжанова Гульназ Маликовна провела открытый урок по родному языку в 1» А «классе на тему» уважаем хлеб".В ходе урока учащиеся были разделены на группы по методике "Жұлдыз жарылыңыз«, что создало психологический климат для учащихся по методике "настроение". В ходе занятий учащимся проводилась групповая, парная, индивидуальная работа с использованием различных методик и приемов. Отработали знания на уроках по методике "тетрадь". Тема нового урока была раскрыта методом "зачистки яиц» и осуществлено парное чтение методом "ленты понимания прочитанного". В ходе занятий систематически проводилась работа с обучающимся с особыми образовательными потребностями посредством дифференцированного обучения.Полученные знания учащихся были закреплены методом "приготовления пиццы". Урок прошел интересно и увлекательно и достиг своей цели.
  • Майкенова Куралай Жуматаевна провела открытый урок по познанию мира во 2 «Б» классе на тему «одомашнивание лошадьми наших предков». В организационный период урока через «нейровизуализацию» создавался психологический климат.В ходе урока ребята смогли повысить интерес к занятиям, организовав соревнования по национальным видам игр нашего народа. Домашнее задание было запрошено методом "навешивание тенге". Загадкой раскрыта тема нового урока. Была организована групповая работа по игре» Ак Костик«, парная работа по методике» Золотой век". Была проведена работа с учеником с особыми образовательными потребностями по методике "верховая езда".Выполнено артикуляционное упражнение. В ходе урока цель урока была достигнута путем увязки с национальными традициями, с эффективным использованием различных методик и приемов.


В 7«А» классе по русскому языку и литературе м. Кабанбаев провел открытый урок на тему «Арстан, я и виолончель» Озибаева Мейрамгуль Кунанбаевна. С помощью метода» Волшебная шкатулка " у школьников установился психологический климат. Разделил на группы» ноты» и «музыкальные инструменты». Посмотрев видеоматериал "Веселые нотки", учащиеся передали свое настроение, свои впечатления. » Лобзик«, " с помощью исторической карты была проведена интересная работа с учащимися. В ходе занятий систематически проводилась работа с учащимися с особыми образовательными потребностями посредством индивидуального обучения. С помощью метода» ротации " ученик СПО выполнял парную работу с помощью соседнего ученика.Занятие прошло интересно, цель достигнута

В 7«А» классе по русскому языку и литературе м. Кабанбаев провел открытый урок на тему «Арстан, я и виолончель» Озибаева Мейрамгуль Кунанбаевна. С помощью метода» Волшебная шкатулка " у школьников установился психологический климат. Разделил на группы» ноты» и «музыкальные инструменты». Посмотрев видеоматериал "Веселые нотки", учащиеся передали свое настроение, свои впечатления. » Лобзик«, " с помощью исторической карты была проведена интересная работа с учащимися. В ходе занятий систематически проводилась работа с учащимися с особыми образовательными потребностями посредством индивидуального обучения. С помощью метода» ротации " ученик СПО выполнял парную работу с помощью соседнего ученика.Занятие прошло интересно, цель достигнута 

В «совместной работе в исключительном образовании» заместитель директора по учебной работе Карденова Т. рассказала о проводимой работе в школе. Всего в связи с состоянием здоровья 4 учащихся имеют особые образовательные потребности.1 ученик обучается на дому в 9 классах. 3 учащихся учились в школе в 1,2,7 классах. Остановился на состоянии здоровья учащихся. Педагог-психолог Акирова К. Ж. показала на слайде свою работу с социально-педагогическими учащимися жасосоциальный педагог Мусаева А. И остановилась на работе учащихся по социальным , семейным картам. Провела тренинги с педагогами, пришедшими на семинар. Организовали командную работу.

В завершении семинара заместитель директора по учебной работе Карденова Т. С. подвела итоги семинара. Методист районного учебного, научного, организационного , методического кабинета Ахметова Салима Сериковна провела итоговый анализ проведенных открытых уроков и мероприятий. Заместитель директора по воспитательной работе: Шомшекова Жадыра Абдрахмановна провела обратную связь по методу «Шанырак". Участники семинара поделились впечатлениями от семинара и поделились своим мнением.

Добавлено: 10-03-2023, 09:27
0
265

Добавить комментарий

Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив

Наверх